De hotelkamer is beschikbaar vanaf 15:00 uur, een latere aankomst is uiteraard geen enkel probleem, laat dit wel even weten. Uitchecken is mogelijk tot 11:00 uur. Indien beschikbaar is het mogelijk een late check-out te krijgen, de kosten hiervoor bedragen €30,00.
Je kunt comfortabel tot aan de voordeur rijden en eenmaal binnen is er een lift beschikbaar, zodat gasten met beperkte mobiliteit gemakkelijk toegang hebben tot alle faciliteiten van het hotel.
We accepteren betalingen met creditcards en betaalpassen. Tijdens het boekingsproces word je gevraagd je betaalgegevens in te voeren.
We hebben een 24-uurs klantenservice beschikbaar. Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of via de app, en we zullen zo snel mogelijk reageren om je te helpen met eventuele vragen of verzoeken. Voor directe vragen kun je ook altijd het front office bezoeken, direct aan de rechterkant bij binnenkomst, bij Bistro Francis.
Ons hotel biedt comfortabele kamers met moderne voorzieningen, zoals gratis Wi-Fi, een flatscreen-tv, een eigen badkamer en koffie- en theefaciliteiten.
Je kunt het beste rechtstreeks via onze website reserveren, dan betaal je het laagste tarief en ontvang je een welkomstdrankje.
Het ontbijt wordt dagelijks geserveerd in onze Bistro.
Een zogenaamd non-refundable tarief is een voordeliger tarief, wat geen ruimte biedt voor wijzigingen of annuleringen.
Het spijt ons zeer, maar helaas zijn huisdieren niet toegestaan.
Ja, we hebben parkeergelegenheid beschikbaar voor gasten. Je kunt je auto parkeren op onze parkeerplaats (Oosterweg 3, Valkenburg aanhouden) tegen een dagtarief van €12,50. Wanneer we geen parkeergelegenheid meer hebben bij het hotel zijn er voldoende mogelijkheden in de omgeving. We helpen je dan graag verder.
Wij hebben geen laadpalen op onze parkeerplaats, we helpen je graag verder een laadpunt te vinden in de buurt.