Hotel Manager

Vacature

Hotel Kint, gelegen in hartje centrum Valkenburg. Gesitueerd in het oude klooster, gecreëerd als het moderne en hippe hotel van Valkenburg. Het hotel bestaat uit 32 kamers en op de begane grond Bistro Francis, een kwalitatieve gave bistro voor ontbijt, lunch, diner en borrel. Dit is het kloppend hart van het hotel met middenin een impressive bar en een grote open keuken waar de traditionele bistrogerechten in een nieuw jasje worden bereid. In- & uitchecken kan in principe allemaal digitaal via je smartphone; de gastheren & -vrouwen verzorgen eveneens een warm welkom aan de hotelgasten.
 
Hotel Kint en Bistro Francis zijn onderdeel van een nieuwe hotelgroep. De groep is begonnen bij Landgoed Altenbroek in Voeren en Kint is het nieuwe zusje binnen de familie. In de loop van 2024 wordt er nog een derde hotel & restaurant aan de groep toegevoegd.
 
Buiten onze gasten staan onze medewerkers eveneens centraal, zij geven ziel en zaligheid aan onze hotels & restaurants. Samen creëren we sfeer, onvergetelijke herinneringen en maken we werken vooral leuk! We geloven in de kracht van éénieder en werken graag met jou aan je ontwikkelingen en bieden daarvoor tevens diverse doorgroeimogelijkheden.

Voor Hotel Kint zijn we op zoek een bevlogen Hotel Manager met extra aandacht voor de Front Office. Onder jouw verantwoordelijkheid valt het aansturen van de front office, het onderhouden van de samenwerking met ons externe housekeeping team en een goede communicatie met de leidinggevende van Bistro Francis. Kint is een modern hotel met uitstekende servicegraad en een high-end F&B aanbod. Inchecken doen onze gasten zo veel als mogelijk zelf bij onze selfservice-kiosk. 

 

Als Hotelmanager zorg jij met jouw positieve instelling voor een geolied team dat samen aan de optimale gastbeleving werkt. Je stuurt aan, helpt mee waar nodig én signaleert verbeterpunten. Je bent vraagbaak voor je collega’s en stuurt ook op optimale en efficiënte inzet van middelen. Je bevordert het gemeenschapsgevoel en de persoonlijke groei van onze collega’s, en zorgt zo voor gemotiveerde en klantvriendelijke medewerkers. Je bent flexibel, denkt in mogelijkheden en toont ondernemer- en eigenaarschap.  

 

Jij.... 

  • baalt van iedere review met een lagere score dan 10; 
  • staat tussen de gasten op de werkvloer en werkt samen met onze partners; 
  • geeft zonder aarzeling een eigen mening en onderbouwt deze met feiten en argumenten; 
  • schuift zaken niet voor je uit; 
  • beslist op basis van relevante informatie en/of marktkennis; 
  • voorziet knelpunten en onderneemt tijdig actie; 
  • schept randvoorwaarden om zaken gedaan te krijgen; bent attent, voorkomend en bijzonder servicegericht; 
  • staart je niet blind op problemen, maar bedenkt oplossingen; 
  • blijft niet lang dralen, maar hakt knopen door en bewaakt de voortgang. 

Jouw verantwoordelijkheden:  

  • Je fungeert als het centrale aanspreekpunt in ons hotel en restaurant – zowel voor collega’s als voor gasten. 
  • Naast verantwoording voor het gehele hotel, zorg je dat de frontoffice soepel draait en pak je ook zelf met regelmaat een frontoffice dienst wanneer dat nodig is. 
  • Je draagt zorg voor de ontwikkeling van onze collega’s, leidt ze op en begeleidt ze – voor learning on the job kijken ze naar jou.  
  • Je waarborgt de naleving van richtlijnen rondom kwaliteit, kwantiteit, dienstverlening, veiligheid en hygiëne. 
  • Je beheert de verkoop en productie.  
  • Je houdt toezicht houden op personeelsbezetting en de administratie.  
  • Je zorgt voor verbinding, continuïteit en structuur binnen het team.  

 

Wat verwachten wij van jou:  

  • Je hebt relevante ervaring als leidinggevende, waarin je actief bezig bent geweest met de dagelijkse operationele werking, dienstverlening en bedrijfsvoering. 
  • Je bent flexibel, energiek, daadkrachtig en optimistisch. Ook onder een flinke dosis stress. 
  • Je bent meertalig en weet je prima te redden in het Engels – bonuspunten voor een extra vreemde taal. 
  • Je hebt oog voor de mensen om je heen: je weet hoe je collega’s moet enthousiasmeren en motiveren – als iemand er even doorheen zit, krijg jij ze weer op de been. 
  • Je denkt altijd in het belang van onze gasten en klanten en weet de bedrijfsvoering zo in te richten dat alles vlekkeloos verloopt  
  • Gaat er toch iets fout, dan zorg jij dat we ervan leren en dat het naar tevredenheid wordt opgelost 
  • Naast het overzicht heb jij ook een eagle eye en zorg je ervoor dat ook details piekfijn in orde zijn.  

 

Wat bieden wij: 

  • Een marktconform salaris. 
  • Gedegen ondersteuning vanuit ECLECT op gebied van systemen/dashboarding/inkoop etc. 
  • Een cruciale rol binnen een recent gestart hotel waar de komende jaren volop ontwikkeld wordt. 
  • Ruimte voor eigen inbreng, creativiteit en inspraak in de dagelijkse operatie. 
  • Werk in een hecht en gezellig team met een passie voor gastronomie. 
  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. 

Heb je interesse? Stuur dan je CV met motivatie naar maryn@eclect.com